Met gepaste trots kijken wij bij AIRCOTON terug op onze deelname als sponsor van de Roparun Radio Marathon 2024, georganiseerd door Roparunteam Matties4Life, ook wel bekend als Team 125. Deze vijfde editie werd een groot succes en zorgde voor een nieuw recordbedrag van €23.517,- ten behoeve van palliatieve zorg voor kankerpatiënten. Het is prachtig om te zien hoe muziek, enthousiasme en inzet van talloze vrijwilligers en sponsoren samenkomen om zoveel mogelijk geld op te halen voor dit goede doel.
Wat is de Roparun en waarom is het zo belangrijk?
De Roparun is een jaarlijkse estafetteloop van meer dan 500 kilometer waarbij teams zich inzetten om fondsen te werven voor mensen met kanker. De opbrengsten komen ten goede aan projecten die de kwaliteit van leven van (ex-)kankerpatiënten verbeteren. Denk hierbij aan extra voorzieningen in hospices, ontspannende activiteiten voor patiënten en praktische steun voor hun naasten. De Roparun Radio Marathon van Team 125 is een bijzondere manier om het verhaal en de missie van de Roparun bij een breder publiek bekend te maken, en tegelijkertijd extra donaties te genereren.
Waarom AIRCOTON zich inzet voor dit initiatief
Bij AIRCOTON vinden we het niet alleen belangrijk om hoogwaardige producten en diensten te leveren, maar ook om een positieve bijdrage te leveren aan de samenleving. Daarom steunen wij graag lokale én landelijke initiatieven die het verschil maken. De Roparun Radio Marathon is hiervan een voorbeeld en wij zijn trots dat we ons steentje konden bijdragen.
Roparun in de Hoeksche Waard
De route van de Roparun start in Frankrijk en om precies te zijn op de Circuit La Clef des Champs in Parijs en eindigt op de Binnenrotte in Rotterdam. Maar wist je dat de Roparun route ook dwars door de Hoeksche Waard en Oud-beijerland gaat? Op maandag 9 juni 2025 passeren de teams die de Frankrijk route lopen het prachtige Oud-Beijerland op weg naar Rotterdam. Wij zijn van de partij! zien we je daar?
Onze reclamespot tijdens de radio marathon
Als trotse sponsor mochten wij een eigen radioreclamespotje uitzenden. Daarin stond onze visie, ons uitgebreide productassortiment én onze toewijding aan kwaliteit en service centraal. Het was een mooie gelegenheid om (toekomstige) klanten op een korte, krachtige manier te laten kennismaken met wie we zijn en wat wij voor hen kunnen betekenen op het gebied van comfortabel en duurzaam binnenklimaat.
Had je in december je radio niet aan staan? Geen zorgen! Hierbij delen we graag het fragment zodat je alsnog met ons kunt meegenieten. Het spotje is ingesproken door Thérèse Osseweijer, een Nederlandse actrice die haar talent sinds 2006 inzet voor trainingen, films en als voice-over/stemacteur. Onze dank is groot!